
Projectmanager IT
- Op locatie, Hybride
- Gouda, Zuid-Holland
- € 2.950 - € 4.400 per maand
- BrynQ
Functieomschrijving
Project manager IT
Binnen BrynQ vormt projectmanagement een cruciale schakel in het succes van onze integratieprojecten. Door de groei van onze organisatie en de toenemende omvang en complexiteit van onze klantcases, breiden we ons team uit met een projectmanager die zowel structuur als sturing kan brengen in dynamische IT-trajecten.
Als integratiepartner werken wij voor nationale én internationale organisaties aan koppelingen tussen HR- en payrollsystemen. Denk aan integraties tussen AFAS Profit, SuccessFactors, Workday, HiBob en andere enterprise-applicaties. Onze projecten spelen zich af in een krachtenveld met diverse stakeholders: consultants, externe implementatiepartners, IT-afdelingen, lokale HR-teams en internationale projectgroepen.
In jouw rol zorg je ervoor dat deze samenwerking soepel verloopt. Je bent verantwoordelijk voor planning, duidelijke communicatie en het creëren van overzicht — maar vooral voor het bewaken van kwaliteit en voortgang. Je werkt samen met onze consultants en een senior projectmanager, stuurt op prioriteiten, en voorkomt escalaties door te zorgen dat verwachtingen, doelen en technische randvoorwaarden vanaf het begin scherp staan.
Jouw taken
Structuur aanbrengen in projecten en planningen up-to-date houden.
Deadlines bewaken en signaleren als iets vertraging oploopt.
Meetings voorbereiden, notuleren en actiepunten opvolgen.
Zorgen voor duidelijke communicatie tussen klant, consultants en externe partijen.
Documentatie up-to-date houden en administratieve taken uitvoeren.
Meedenken over procesoptimalisaties en efficiencykansen in de projectaanpak.
Een typisch project binnen BrynQ ziet er als volgt uit:
De klant implementeert een nieuw HR- of payrollsysteem.
BrynQ wordt aangehaakt als specialist in datakoppelingen en integratie.
Jij organiseert de afstemming tussen alle betrokken partijen, van kick-off tot livegang.
Je zorgt dat requirements helder zijn, deliverables haalbaar, en dat communicatie strak en transparant verloopt.
Je borgt dat technische issues tijdig worden gesignaleerd, opgepakt en getest.
Je werkt samen met de senior projectmanager om samen processen te standaardiseren en projectflows te optimaliseren.
Wil jij onderdeel zijn van een gedreven en groeiend team, structuur brengen in complexe IT-projecten én een sleutelrol spelen in het succesvol live krijgen van onze integraties? Dan is de functie van Projectmanager IT bij BrynQ een perfecte match. Lees hier meer over BrynQ
Wat bieden wij?
Salaris: tussen € 2.950,- en € 4.400,- (afhankelijk van ervaring en opleiding).
Extra’s:
3% vitaliteitsbudget
8,33% vakantiegeld
26 vakantiedagen (met mogelijkheid tot bijkopen)
Uitstekende pensioenregeling (80% werkgeversbijdrage)
Werkgeluk:
Een modern kantoor in Gouda met:
Fitnessruimte en douches
Panoramazaal voor lunch en borrels
Na je inwerkperiode is deels thuiswerken mogelijk
Groei: Doorgroeimogelijkheden tot bijvoorbeeld ervaren projectmanager in de toekomst.
Jij maakt echt het verschil!
Wat maakt deze functie extra leuk?
Je komt terecht in een enthousiast en behulpzaam team dat samenwerkt aan mooie projecten en graag gezamenlijke interesses deelt buiten werktijd.
Je vervult een stabiele, ondersteunende rol waarin jouw structuur en doorzettingsvermogen echt het verschil maken.
Je draagt bij aan een soepele uitvoering van projecten bij toonaangevende klanten.
Je krijgt volop ruimte om mee te denken over verbeteringen en je werk slim en efficiënt in te richten.
Nieuwsgierigheid en initiatief worden gewaardeerd — je leert continu bij en groeit mee met het team en de technologie.
Vereisten
Wat breng jij mee?
Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van IT, bedrijfskunde, of HRM en hebt affiniteit met IT, data of softwaresystemen.
Sterke organisatorische vaardigheden: je houdt overzicht, plant slim en werkt gestructureerd.
Een proactieve houding: je ziet wat er moet gebeuren en durft door te pakken. Je vindt het leuk om processen te verbeteren, projectflows te structureren en orde te brengen in een dynamische omgeving.
Je communiceert helder — zowel mondeling als schriftelijk — en kunt schakelen tussen verschillende stakeholders. Daarnaast kun je goed samenwerken
De motivatie om je te ontwikkelen en steeds meer verantwoordelijkheid op te pakken.
Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Solliciteer vandaag nog! 🚀
- Gouda
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Over Salure
Salure is dé specialist op het gebied van HR & Payroll processen. Wij bieden onze nationale en internationale klanten een totaaloplossing voor optimalisatie, grip op data, ondersteuning en uitbesteding van salarisadministratie. Wij gebruiken, door onze jarenlange expertise, op een slimme manier de software van AFAS voor een eindresultaat dat verder gaat waar andere stoppen. Dat is Samen Slim Vooruit! Als werkgever scoren wij hoog op medewerkerstevredenheid waarbij waarden zoals kameraadschap, innovatie en ontwikkeling organisatiebreed worden gedragen. Er is volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling in de vorm van opleiding en kennissessies. We werken hard maar houden ook van flink ontspannen in de vorm van borrels, gezellige bedrijfsuitjes en als het even kan steken we graag de barbecue aan op ons gave dakterras.
Lees hier nog meer over Salure als werkgever!

Neem contact op met Kim
Herken jij jezelf in bovenstaande? Reageer snel en wie weet ben jij straks onze nieuwe collega!
Wil jij eerst meer weten over deze vacature, Bel, app of mail onze recruiter Kim via 06-38847918 of ijzendoorn@salure.nl
We kijken uit naar jouw sollicitatie!


