Skip to content

Salarisadministrateur ( HR & Payroll specialist )

Zuid-Holland, Gouda€ 2.700 - € 4.680HR & Payroll

Functieomschrijving

HR & Payroll Specialist / Salarisadministrateur 


Zorg jij voor de juiste én tijdige salarisuitbetaling van onze klanten?


Als HR & Payroll Specialist weet jij onze klanten te ontzorgen op het gebied van salaris vraagstukken. Naast het uitvoeren van de salarisadministratie vervul jij een adviesrol. Jij weet de verwachtingen van onze klanten te overtreffen door altijd te streven naar een uitstekende dienstverlening en zij geven jou graag het vertrouwen en de verantwoordelijkheid over hun salarisadministratie. Je werkt in een fijn team van professionals vanuit ons kantoor in Gouda en huis voor onze (inter)nationale topklanten. Er is ruimte voor ontwikkeling en inbreng van verbetervoorstellen en je krijgt direct een vast contract.

Salure is dé specialist op het gebied van HR & Payroll processen. Wij een totaaloplossing voor optimalisatie, ondersteuning en uitbesteding van salarisadministratie.

Salarisadministrateur payroll specialist


Jouw werkzaamheden

  • Controleren van de salarisadministratie op juiste wet- en regelgeving;
  • Begeleiden van klanten bij complexe CAO vraagstukken;
  • Verzorgen van rapportages voor hoger management;
  • Initiëren van verbeter voorstellen en ondersteunen bij implementaties;
  • Signaleren van afwijkingen en verschillen in de loonadministratie;
  • Controleren van de correctheid en tijdige verwerking van de salarisverwerking;
  • Aanspreekpunt voor de klant voor complexe vragen op het gebied van HR- en salarisadministratie;
  • Adviserende rol naar hoger management;


Dit krijg je

  • Je werkt in een gecertificeerd Great Place to Work® bedrijf;
  • Salaris tot €4.680, afhankelijk van opleiding en ervaring en direct een vast contract;
  • Reiskostenvergoeding als je buiten Gouda woont;
  • Pensioen 80% bijdrage door werkgever;
  • 26 vakantiedagen waarvan 6 vanuit een keuzebudget en 8,33% vakantiegeld.
  • Veel uitdaging en ruimte voor eigen inbreng;
  • Doorgroeimogelijkheden tot bijvoorbeeld Teamleider of consultant;
  • In en externe opleidingsmogelijkheden en een coach voor jouw (persoonlijke) groei;
  • Fijne, behulpzame collega's, leuke teambuilding dagen en een goede werksfeer!

Vereisten


Wat breng jij mee:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring als salarisadministrateur;
  • Je bent in het bezit van Praktijk Diploma Loonadministratie (PDL) en/of Vakopleiding Payroll Services (VPS) of bereid deze te halen;
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal;
  • Je bent analytisch, klantvriendelijk en resultaatgericht;
  • Je bent nauwkeurig en teamgericht;
  • Je hebt een dienstverlenende en flexibele instelling.

Nog meer weten over de het werken als salarisadministrateur bij Salure? Kijk dan hier.

Over Salure

Salure is dé specialist op het gebied van HR & Payroll processen. Wij bieden onze nationale en internationale klanten een totaaloplossing voor optimalisatie, grip op data, ondersteuning en uitbesteding van salarisadministratie. Wij gebruiken, door onze jarenlange expertise, op een slimme manier de software van AFAS voor een eindresultaat dat verder gaat waar andere stoppen. Dat is Samen Slim Vooruit! Als gecertificeerd Great Place to Work® scoren wij hoog op medewerker tevredenheid waarbij waarden zoals kameraadschap, innovatie en ontwikkeling organisatie breed worden gedragen. Er is volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling in de vorm van opleiding en kennissessies. We werken hard maar houden ook van flink ontspannen in de vorm van borrels, gezellige bedrijfsuitjes en als het even kan steken we graag de barbecue aan op ons gave dakterras.

Lees hier nog meer over Salure als werkgever!

Team Salure

Neem contact op met Kim

Herken jij jezelf in bovenstaande? Reageer snel en wie weet ben jij straks onze nieuwe collega!

Wil jij eerst meer weten over deze vacature, Bel, app of mail onze recruiter Kim via 06-38 84 79 18 of ijzendoorn@salure.nl

We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Kim IJzendoorn